al contingut a la navegació Informació de contacte

Camp d’Aprenentatge de Tuixent- Cadí- Moixeró

El Camp d’Aprenentatge de Tuixent- Cadí- Moixeró està situat a l’Alt Urgell, al Parc Natural del Cadí-Moixeró. Aquest indret únic i  màgic, guarda una forta relació amb el passat sense deixar de banda la mirada cap al futur.

Les activitats del Camp d’Aprenentatge es divideixen en tres grans àmbits:

  • Les Trementinaires i la seva història, que s’explica a través de la visita al museu, les diferents activitats de coneixement i manipulació de plantes remeieres i els itineraris pel jardí botànic de les trementinaires o la ruta de les plantes medicinals.
  • El Parc Natural Cadí Moixeró amb diferents experiències a l’exterior com l’estudi del riu de Mola, la interpretació de rastres d’animals, la visita al centre de flora o la descoberta dels tresors geològics que sostenen tot aquest entorn.
  • Tuixent com a poble de muntanya, on es pretén observar l’arquitectura d’un poble de muntanya i l’estudi de diferents problemàtiques actuals i socials com pot ser, per exemple, la sequera o els canvis en el paisatge provocats per l’abandonament dels camps de conreu.

Podeu obtenir tota la informació de les activitats i el nostre projecte a: https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-tuixent/

Contacteu-nos per més informació sobre els nostres programes i activitats.

  • Enviant-nos un correu electrònic a cda-tuixent@xtec.cat
  • Trucant-nos al telèfon 621279152